<33

Jul och nyår är över.
Nu är det plötsligt 2014..
Kanske blir det ett bra år, kanske inte. 
 
Julafton spenderades först i terjärv hos Antons familj, sen hos min familj i esse. Fina presenter och god mat fick vi!<3
 
Igår på nyårsafton blev vi bjudna på middag till Linda och Anders. Ojj va gott!! Sen for vi till stan och umgicks me vänner.
 
 
 
 
På lördag är det begravning..
Jag har fortfarande inte riktigt fattat allt..
Men jag har en svag aning om att det är nån sorts försvarsmekanism i mitt huvud som gör att jag inte.. mår dåligt...
Har knappt gråtit. Tvärtom har jag varit glad , pigg och uppåt.. 
Det känns också fel.
Själviskt.
 
Vi sjöng ut henne i kyrkan förra lördagen.
Jag hade bestämt mig för att inte gråta.
Jag klarade det. 
Jag vågar inte gråta. 
Inte inför sådär många människor. Jag vet att jag tänker på fel sätt, och jag tycker det är bra att gråta.
Men mitt problem är att jag inte direkt gråter, jag får sån ångest av sorg, så om jag skulle "låta det komma", skulle jag nog ramla ihop på marken. och bara skrika. 
Det är sällan jag "bara gråter". 
 
 
Min mommo var den bästa mommo som man kan ha!
Hon e finast av alla änglar, det vet jag! <3
 
 
 
 
 
 
Hittade dessa bilder på datorn och redigerade lite.
Första bilden är på min konfirmation. 
Andra bilden är från midsommar, minns inte vilket år.
 
<3 <3 <3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0