2013

Året 2013 har varit helt okej.
Många upps- and downs , som hör till.
 
Januari - Förlovningskalas. Anton for in i armén. Jag bodde hemma hos mamma o pappa, och var mest trött och deppad.
Prövade en Personal-trainer, trodde jag skulle ha tid nu när Anton var borta. Tid hade jag, men orken och lusten tog slut fort.. Gick ner några kilo, gick upp tillbaks.
 
Februari - Anton var fortfarande i armén. Jag var i skolan till kl 3 på dagarna, kom hem, åt, somnade. Vaknade runt 10 tiden på kvällen , åt, somnade, o vaknade nästa morgon och for till skolan. Så höll det på. Jag var trött, och det var inte många lektioner i skolan som jag var vaken på...
 
Mars - Anton kom hem i slutet av mars. Allt blev så mycket bättre. Han flyttade in hos oss i esse några veckor.
 
April - 12.04 fick vi nycklarna till vår lägenhet.. Anton arbetade vid Elho, och hade kvällsskifte den veckan vi flyttade.
Så då fick jag "flytthjälp" av Carolina. TACK! <3 Hon e superbra diskmaskin... ;)
En vecka senare hämtade vi en lurvig svart kanin från larsmo, samt en brun kanin från.. ööh... Markby ? xD
 
Maj - Hämtade vår underbara katt Maj-lis från Purmo. Hon fick snabbt en kompis, en orange frass från Sansund vid namn FrassN. 
 
Juni - Sålde 190-Mersun, och uppgraderade oss till Toyota Carina. Skaffade hunden Emi. 
 
Juli - Jag jobbade som vikarie vid Purmohemmet. 
 
Augusti - Skolan började. Emi såldes. Jag började ta ridlektioner varannan vecka vid Stall Kvarnbacken.
 
September - Anton for på civiltjänstkurs 4 veckor till Lappträsk. tungt..
Jag fyllde 19 år. Anton fyllde 20. 
 
Oktober - Anton började civiltjänstgöra vid Östensö lågstadie. Vi tog emot två söta kattungar. FrassN blev kastrerad.
 
November - 6 veckors praktik vid Purmohemmet. Hittade mina drömmars häst! ( Musse vid Kvarnbacken )
 
December -  FrassN blev avlivad, pga misslyckad kastrering. ( vi tror iallafall det var något som gick snett )
Kattungen Flicko flyttade till Kållby.
Min Mommo flyttade till himlen..
 
Så... 2013 var ett ganska jobbigt år för min del. Men det fanns också flera bra saker..! :)  ....
 
... Som denhär brude tillexempel!! :D ( o Pona såklart... ;) ) 
 
 
 
 
... O som denhär killen såklart!! <3 o känslan... Kärlek.. <3 <3 Tack för allt Anton <3 <3
 
 
 
.. o tokode roliga grejjer och sånt, som man bara måst skratt åt!! :D
 
 
 
Tack! <3
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0