Fredag

Idag är det en tråkig dag.
Och tröttsam....
Har inte gjort något än idag, förutom att vara ute me hunden en stund o sovit...
O när älskling kom hem från jobbet hade han med sig pizza.. ;)
Så ätit har jag också..
 
Sen ikväll ska jag i jobb, men som tur har jag kort kväll.
Imorgon har jag sista skiftet, sen kommer jag bara hoppa in då det behövs. 
 
Imorgon ska jag även till frisören :D
Funderar just nu lite på hur jag skall klippa mig.
Har haft kort hår i flera år och är väldigt trött på det.
Så endast topparna ska bort. Samt eventuellt några slingor, men vet inte om jag ska ha ljusa eller mörka... 
 
 
Några frisyrer jag fastnade för.. Mitt hår är ju ungefär axellångt. 
Pannlugg vill jag också ha.
 
  Denna frisyr är ju också hur snygg som helst... 
Blir ju jätteinspirerad nu... 
 
 
Färgen då. 
Skulle vilja ha stor kontrast, men det kommer det inte bli eftersom mitt hår redan är ganska ljust och jag kommer lägga ljusa slingor..
 
Eller så blir det något extremt... 
 
 
Här kom det då en helmassa googlebilder. 
........................................
 
:)
Kommentarer
Postat av: Annika

Fin blogg :)

2013-08-10 @ 11:57:50
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0