..

Så blev det då med min blogg,- bortglömd.
Men har inte alls haft tid att skriva de senaste veckorna. 
Har haft fullt upp i skolan. 
Men senast jag skrev var det dagen innan jag skulle till frisören. Resultatet blev väl helt okej, antar jag..
Men det blev ganska jäkla kort... Och jag trivs inte med kort hår. Hårförlängningar har jag testat på, o det är en mycket bra uppfinning (haha), men om man ändå hade eget, långt, vacker hårt.... jaja. drömma får man.
 
Nu sitter jag här, och försöker dämpa de dåliga tankarna med musik. Jenny o Myntti borde vara på väg hit.
Det är bra med vänner. Speciellt i stunder som dessa.
 
Minns inte om jag skrivit något om hunden Emi?
Iallafall, så bor hon inte hos oss längre, sedan några veckor tillbaks.
Vi fick problem med grannarna ( -.- ) eftersom hon skällde så mycket när hon var ensam hemma.
Så det blev då som det blev. Hon for tillbaks till förra ägarna, som skulle försöka hitta ett nytt hem åt henne.
Underbar hund är hon, trots att hon var lite ( läs Mycket) valpig, krävande och högljudd. 
Så detta lärde vi oss av detta : 
Ha inte hund i höghuslägenhet om hunden inte kan vara tyst när den är ensam... 
 
Men den största sorgen har nog gått över, kissorna finns ju kvar.
 
Har idag skrivit 25 sidor om rörelseapparatens sjukdomar.. Hälften är kvar.. 
Jiippiiie..
 
 
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0